رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

به مناسبت فرا رسیدن نوروز، فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» ساخته بهروز افخمی در شبکه نمایش خانگی به صورت رایگان عرضه شد. یکی از سکوهای نمایش خانگی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ تعدادی از آثار سینمای ایران را به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان به سینما قرار داده است که فیلم کمدی سن‌پطرزبورگ به کارگردانی بهروز افخمی هم جزو […]

به مناسبت فرا رسیدن نوروز، فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» ساخته بهروز افخمی در شبکه نمایش خانگی به صورت رایگان عرضه شد.

یکی از سکوهای نمایش خانگی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ تعدادی از آثار سینمای ایران را به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان به سینما قرار داده است که فیلم کمدی سن‌پطرزبورگ به کارگردانی بهروز افخمی هم جزو این گروه از فیلم ها است.

سن پطرزبورگ دهمین ساخته بلند سینمایی بهروز افخمی، محصول سال ۱۳۸۸ است و با بازی محسن تنابنده، پیمان قاسم‌خانی، امین حیایی، بهاره رهنما و شیلا خداداد ساخته شده است.حمید اعتباریان تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد و نویسندگان آن برداران (پیمان و مهراب) قاسم‌خانی هستند.

این فیلم کمدی، داستان دو خلافکار خرده‌پا و آس‌وپاس است که به طور اتفاقی از وجود یک گنج که متعلق به تزار روسیه بوده، مطلع می‌شوند. آنها تلاش می‌کنند تا سرنخ‌هایی که به گنج می‌رسد را پیدا کنند و در این راه اتفاقات زیادی برایشان می‌افتد.

اکران عمومی سن‌پطرزبورگ در سال ۱۳۸۹ با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد به‌طوری که این فیلم توانست در رتبه پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های آن سال قرار گیرد.

سن‌پطرزبورگ با رده‌بندی سنی بالای ۱۷ سال به صورت رایگان در سکوی نمایش خانگی فیلم‌نت عرضه شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار