رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن می‌گوید تا وقتی حرکت می‌کند فیلم اکشن هم می‌سازد. به نقل از آسوشیتدپرس، جکی چان از زمان ساخته شدن «دست مرگ» به کارگردانی جان وو در سال ۱۹۷۶، تماشاگران را با شیرین کاری‌های باورنکردنی و نمایش مهارت‌های کونگ فوی خود در بیش از ۱۵۰ فیلم شگفت زده کرده است. اکنون در […]

بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن می‌گوید تا وقتی حرکت می‌کند فیلم اکشن هم می‌سازد.

به نقل از آسوشیتدپرس، جکی چان از زمان ساخته شدن «دست مرگ» به کارگردانی جان وو در سال ۱۹۷۶، تماشاگران را با شیرین کاری‌های باورنکردنی و نمایش مهارت‌های کونگ فوی خود در بیش از ۱۵۰ فیلم شگفت زده کرده است.

اکنون در ۶۹ سالگی، این بازیگر متعهد به آثارش، هیچ نشانه‌ای از کند شدن در حرکاتش را نشان نمی‌دهد.

این موضوع در آخرین فیلم وی که یک اکشن-کمدی با نام «Ride On» است هم کاملا مشهود است. در این فیلم داستان یک بدلکار به نام لو با بازی چان تصویر می‌شود که اسب مورد اعتمادش «خرگوش سرخ» مهم‌ترین دارایی‌اش است هم به خوبی نمایان است.

چان برای این فیلم شیرین کاری‌های خطرناک زیادی انجام داد، از جمله پریدن از روی چرخ و فلکی به ارتفاع ۱۲۰ متر و افتادن از روی اسب.

در یادداشت‌های تولید فیلم آمده است که چان جراحی خود را به تعویق انداخت و برای تسکین درد خود ۴ روز متوالی تحت تزریق کورتیزون بود تا بتواند فیلم را تمام کند.

وی به تازگی در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی فیلم تاکید کرد که به عنوان یک بدلکار هنوز دارد وظایف خود را انجام می‌دهد.

وی گفت: فقط به دلیل سنم، بسیاری فکر می‌کنند که من در این کار ناتوان هستم. .. بنابراین می‌خواهم این کار را به عنوان مدرکی انجام دهم تا نشان دهم هنوز هرچه را لازم است انجام دهم، انجام می‌دهم.

چان در ۱۷ سالگی به عنوان بدلکار شروع به کار کرد و کار او بیش از ۵ دهه را در بر می‌گیرد.

وی تاکید کرد که برنامه‌ای برای کنار کشیدن ندارد و تا زمانی که بتواند به ساخت فیلم‌های اکشن ادامه خواهد داد.

وی افزود: در گذشته برای امرار معاش به بدلکاری روی آوردم، بعد برای سینما بود. حالا این کار را برای خودم انجام می‌دهم تا ثابت کنم قادر به انجام کارهایی هستم که هیچ فرد معمولی هم سن من قادر به انجام آن نیست.

چان با لبخند گفت: تا وقتی بتوانم حرکت کنم و بجنگم، هر سال یک فیلم برای همه طرفدارانم اکران می‌کنم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار