رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی در آستانه اکران آنلاین قرا رگرفت. به نقل از روابط عمومی پروژه، شاهین به نویسندگی مهران رنجبر و تهیه‌کنندگی آرش سجادی‌حسینی قرار بود از نوروز ۱۴۰۰ به صورت آنلاین اکران شود که با مشکلاتی در نمایش همراه شد. در فیلم سینمایی شاهین محصول سازمان سینمایی داریوش که در ژانر ترسناک، گونه روانشناسانه ساخته شده است، […]

فیلم سینمایی «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی در آستانه اکران آنلاین قرا رگرفت.

به نقل از روابط عمومی پروژه، شاهین به نویسندگی مهران رنجبر و تهیه‌کنندگی آرش سجادی‌حسینی قرار بود از نوروز ۱۴۰۰ به صورت آنلاین اکران شود که با مشکلاتی در نمایش همراه شد.

در فیلم سینمایی شاهین محصول سازمان سینمایی داریوش که در ژانر ترسناک، گونه روانشناسانه ساخته شده است، بازیگرانی چون علیرضا کمالی، گلاره عباسی، مهران رنج‌بر، بهار نوحیان، فرزین محدث، احسان امانی، ریحانه رضی، هادی الیاس، آریا نادری‌پور و آرش کلهر نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم در آخرین حضور بین المللی خود در جشنواره بین‌المللی پلیس ایتالیا دو جایزه در بخش‌های بهترین بازیگر زن برای بهار نوحیان و بهترین فیلم پلیسی جشنواره را از آن خود کرد و اکنون نیز رایزنی‌ها برای نمایش آن به صورت آنلاین در ایران آغاز شده است.

عوامل این پروژه سینمایی عبارتند از «دستیار تهیه: علیرضا قدیانی»، «مدیر تولید: پژمان داستان»، «دستیار کارگردان و برنامه ریز: عارف ابراهیمی»، «مدیر فیلمبرداری: سهیل خویش کار»، «مدیر صدابرداری: علیرضا کریم نژاد»، «تدوین: مهدی رشوند»، «طراحی و ترکیب صدا: عرفان ابراهیمی»، «آهنگساز: امید رئیس دانا»، «طراح صحنه: حجت اشتری»، «طراح لباس: سحر شهامت»، «طراح چهره پردازی: حمید پور سیفی»، «منشی صحنه: مهتاب شهرابی»، «عکاس: هلیا رضایی»، «طراح گرافیک: روژان ایرجی»، «مدیر پخش بین‌الملل: سولماز اعتماد»، «مشاور تبلیغات مجازی: مهتاب محمودی‌مهریزی»، «مدیر ارتباطات و امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر

این فیلم در سه سال گذشته سابقه ۱۷ حضور در جشنواره‌های بین‌المللی و جهانی از جمله جشنواره بین‌المللی من هستم انگلستان (The I am film festival London UK)»، فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس هالیوود (AFF)»، جشنواره بین‌المللی فیلم کبک کانادا (Gbeck film festival)» و ال تی یو ای(Ltue film festival) آمریکا در ایالت یوتا را داشته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار