رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

پوستر بین‌المللی فیلم کوتاه «سیاه‌قلم» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی «منصور صلواتی» همزمان با آغاز پخش جهانی رونمایی شد. منصور صلواتی نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تاتر و عضو کانون نمایش‌نامه‌نویسان و کارگردانان تاتر ایران است که نمایش‌هایی چون «لابراتوار»، «تقدیم به ایتالو کالوینو»، «حجم غلیظ»، «آزمایش‌گاه متروک»، «راحله» و «تن‌داده» را نوشته و اجرا کرده است. […]

پوستر بین‌المللی فیلم کوتاه «سیاه‌قلم» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی «منصور صلواتی» همزمان با آغاز پخش جهانی رونمایی شد.

منصور صلواتی نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تاتر و عضو کانون نمایش‌نامه‌نویسان و کارگردانان تاتر ایران است که نمایش‌هایی چون «لابراتوار»، «تقدیم به ایتالو کالوینو»، «حجم غلیظ»، «آزمایش‌گاه متروک»، «راحله» و «تن‌داده» را نوشته و اجرا کرده است.

سیاه‌قلم دومین تجربه‌ی فیلم کوتاه این کارگردان، بعد از فیلم «تل‌مور» است و بازیگران آن مهشید دلاوری و منصور صلواتی هستند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به رضا رشیدی‌فرد فیلم‌بردار، رئوف جابری صداگذاری، مرتضی احمدی صدابردار، محسن فرامرزی دستیار کارگردان، سپهر حبیب آهنگ‌ساز و پخش‌کننده الهه گودرزی (منیروا فیلم) اشاره کرد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار