رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی راهی جشنواره‌ای در کشور فرانسه شد. به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر محصول بنیاد سینمایی فارابی که پخش بین‌الملل آن را مرکز بین الملل سوره برعهده دارد، در هفتمین دوره جشنواره […]

فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی راهی جشنواره‌ای در کشور فرانسه شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر محصول بنیاد سینمایی فارابی که پخش بین‌الملل آن را مرکز بین الملل سوره برعهده دارد، در هفتمین دوره جشنواره Beausoleil Côte d’Azur International FICTS در کشور فرانسه به رقابت با فیلم‌های ورزشی می‌پردازد.

هفتمین دوره این جشنواره از روز ۲ تا ۴ می‌برابر با ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت سال جاری در شهر نیس فرانسه برگزار می‌شود.

هدف این فستیوال که با همکاری فدراسیون بین المللی سینما و تلویزیون ورزشی (FICTS) مرتبط با کمیته بین المللی المپیک برگزار می‌شود، برگزاری سمینار برای انتقال ارزش‌های المپیک و گسترش اهمیت تمرین ورزشی است.

فیلم سینمایی «بیرو» بر اساس زندگی علیرضا بیرانوند، بازیکن فوتبال ساخته شده و اولین بار در ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار