رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم «سه کام حبس» توانست به حضور ۵۵ روزه «عروس خیابان فرشته» در گیشه بهار خاتمه دهد. «سه کام حبس» فیلمی بود که اواخر فروردین امسال به عنوان یکی از فیلم‌های ویژه عید فطر روی پرده رفت و از همان ابتدا عده‌ای نسبت به اکران این فیلم که قصه‌اش را بر بستر مسائل اجتماعی روایت […]

فیلم «سه کام حبس» توانست به حضور ۵۵ روزه «عروس خیابان فرشته» در گیشه بهار خاتمه دهد.
«سه کام حبس» فیلمی بود که اواخر فروردین امسال به عنوان یکی از فیلم‌های ویژه عید فطر روی پرده رفت و از همان ابتدا عده‌ای نسبت به اکران این فیلم که قصه‌اش را بر بستر مسائل اجتماعی روایت می‌کند، موضع گرفتند.
فیلم سالور اما به آهستگی خود را بالا کشید و حالا توانسته مخاطبان خود را به دست بیاورد.
قطعا روند صعودی فروش این فیلم، بیش از هر چیز به تبلیغات مردمی مربوط است.
آنچه مسلم است سینمای اجتماعی، طرفداران خود را در اکران فصول مختلف سال دارد، چنانچه فیلمی چون ملاقات خصوصی (امید شمس) از اکران ۱۴۰۱ هنوز روی پرده است و هنوز قدرت جذب مخاطبانش را دارد.
گفتنی است در نظرسنجی ماه مجموعه رسانه‌ای صبا نیز که روز گذشته به پایان رسید، نمایش پرتعداد فیلم‌های اجتماعی در چینش اکران سینماها بیشترین رای را در زمینه راهکار رونق‌بخشی به اکران سینماها از مخاطبان صبا به دست آورده بود و این در حالی است که فیلم‌های اجتماعی مختلفی در سه سال اخیر هنوز رنگ پرده را ندیده‌اند.
«سه کام حبس» در نزدیک به یک ماه نمایش عمومی نزدیک به هشت میلیارد تومان فروخته و امروز توانست فیلم مفرح «عروس خیابان فرشته» را با وجود در اختیار داشتن صد سالن بیشتر جا بگذارد و به رده دوم جدول گیشه بهار برسد. هر چند این رقابت همچنان نزدیک و شکننده است.
این فیلم با توجه به آغاز اکران آنلاین فیلم ده میلیاردی  «غریب»، شاید حتی بتواند در ادامه اکران خود، به عنوان دومین فیلم پرمخاطب بهار هم دست یابد.
هفتمین فیلم بلند سینمایی سامان سالور به تهیه‌کنندگی ساسان سالور ساخته شده و بازیگرانی چون پریناز ‌ایزدیار، محسن ‌تنابنده، سمیرا حسن‌پور، متین ‌ستوده، محمود ‌نظرعلیان، یداله شادمانی و محمد ‌اشکان‌فر در آن بازی کرده‌اند.
داستان فیلم «سه کام حبس» درباره زن و شوهری است که با تمام تلاش خود برای زندگی‌شان می‌جنگند.
سامان سالور پیش از این فیلم‌های سینمایی ساکنین سرزمین سکوت، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین،  ترانه تنهایی تهران، سیزده ۵۹، آمین خواهیم گفت و تمشک را ساخته است.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار