رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 13:24
  • کد خبر : 122506
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «نئورئالیسم» به سالن ارغوان اسباب کشی می‌کند

دور دوم اجراهای نمایش «نئورئالیسم» از روز چهارشنبه، بیست و هفت اردیبهشت در سالن ارغوان آغاز می‌شود. نمایش «نئورئالیسم» با نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی که در دور نخست اجرای خود در خانه نمایش دا خوش درخشید و با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود، پس از چند روز وقفه، دور جدید اجراهای خود را از […]

دور دوم اجراهای نمایش «نئورئالیسم» از روز چهارشنبه، بیست و هفت اردیبهشت در سالن ارغوان آغاز می‌شود.

نمایش «نئورئالیسم» با نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی که در دور نخست اجرای خود در خانه نمایش دا خوش درخشید و با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود، پس از چند روز وقفه، دور جدید اجراهای خود را از ساعت ۱۹:۰۰ روز چهارشنبه، بیست و هفتم اردیبهشت ماه، با تهیه‌کنندگی مشترک رسول احمدی و محمود چناری در تماشاخانه ارغوان از سر می‌گیرد.

سامنی که پیش از این تجربه کارگردانی نمایش «چشم‌ها چرا نمی‌بینند»، فیلم مستند «تاریخ همگان» و چندین پروژه هنری و ادبی را در کارنامه خود دارد، در نمایش جدیدش «نئورئالیسم»، از حضور بازیگرانی همچون(به ترتیب حروف الفبا): رسول احمدی، حمید باهوش، فاطمه زارعی، حدیث سرچشمه‌پور، مائده شهوازیان، علی عباسی، سارا علاقمند و لیدا وعیدی بهره می‌برد. همچنین از عوامل این نمایش ۷۰دقیقه‌ای، می‌توان به؛ (دستیاران کارگردان: سارا علاقمند و سارا صادقی)، (طراح گریم: وحدت سرچونی)، (طراح نور: محمد سعیدی)، (ساخت تیزر: عکاس و فیلمبردار: گئورگ هارطنی)، (طراح دکور: رویا عابدیان عمران)، (تامین دکور: saghishamlooart و Sako و decorativearte )، (اجرای نور و صدا: علی علی‌اصغری)، (روابط عمومی: سارا احمدیان)، (مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر)، (طراحی پوستر و بروشور: صادق حسینی) اشاره کرد.

سلمان سامنی در اشاره به خلاصه این نمایش اینگونه عنوان می‌کند که: نئورئالیسم داستان گم گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است چرا که توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد. این خبر در پایان خاطرنشان می‌کند، فروش روزهای جدید بلیت‌های نمایش «نئورئالیسم»آغاز شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار