رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «نقد سینما» جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه با موضوع ارتباط سینما با کتاب و ادبیات روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برای نخستین بار و در نوزدهمین قسمت برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری که جمعه شب ۲۹ اردیبهشت‌ماه از شبکه چهار سیما […]

برنامه «نقد سینما» جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه با موضوع ارتباط سینما با کتاب و ادبیات روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برای نخستین بار و در نوزدهمین قسمت برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری که جمعه شب ۲۹ اردیبهشت‌ماه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، قرارست به مستند «برای پس از مرگم» پرداخته شود.بر این اساس محمد صابری و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده در «میز نقد سینمای ایران»، درباره مستند «برای پس از مرگم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عبدالرضا نعمت‌اللهی  که نگاهی به زندگی مرحوم علی صفایی حائری (عین صاد) دارد، صحبت ‌می‌کنند.

همچنین سوژه میز خبر، نمایشگاه کتاب تهران است. در بخش گفتگوی ویژه به میزبانی امیررضا مافی‌ نیز ارتباط سینما با کتاب و ادبیات توسط رامتین شهبازی و مسعود سفلایی بررسی می‌شود‌.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و به همت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار