رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
در گردهمایی مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها؛

برنامه‌های استانی سازمان سینمایی در سال ۱۴۰۲ تشریح می‌شود

سیاست های حوزه استان های سازمان سینمایی در سال۱۴۰۲ با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان، معاونین و مدیران سازمان سینمایی گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) در مجتمع فرهنگی باغ زیبا برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، […]

سیاست های حوزه استان های سازمان سینمایی در سال۱۴۰۲ با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان، معاونین و مدیران سازمان سینمایی گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) در مجتمع فرهنگی باغ زیبا برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، این گردهمایی با هدف ارائه برنامه‌ها و ماموریت‌های کلان سازمان سینمایی در حوزه استان‌ها در سالجاری، تبیین مباحث تخصصی و گفت و گو در حوزه‌های مختلف سینما با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، معاونین این سازمان به همراه مدیران موسسات تابعه برگزار خواهد شد.

در این گردهمایی، چشم‌انداز برنامه‌های سازمان سینمایی کشور در حوزه‌های توسعه و مدیریت منابع، توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، فیلمخانه ملی، نظارت و ارزشیابی، جشنواره‌ها و امور بین‌الملل و همچنین، مباحث مربوط به راهبردها و ماموریت‌های انجمن سینمای جوانان، بنیاد سینمای فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و موسسه سینماشهر تبیین و ارائه خواهد شد.

این برنامه، در راستای اهداف عدالت محوری سازمان سینمایی و با هدف همگرایی، هم‌افزایی و اثرگذاری در سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، ارزیابی ظرفیت‌های موجود و بازشناسی ظرفیت‌های مغفول سینما در استان‌ها پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است گردهمایی سه روزه مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها توسط معاونت امور استان‌ها و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی شده و یک روز آن به سازمان سینمایی کشور اختصاص یافته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار