رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)

پایان پیش تولید سریال حضرت معصومه (س)

همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) مجتبی امینی تهیه کننده این سریال به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این پروژه فاخر پرداخت. مجتبی امینی ضمن عرض تبریک به مناسب ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، خبر از اتمام مرحله پیش تولید صفر سریال الف ویژه حضرت معصومه (س)  داد و گفت: آرت […]

همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) مجتبی امینی تهیه کننده این سریال به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این پروژه فاخر پرداخت.

مجتبی امینی ضمن عرض تبریک به مناسب ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، خبر از اتمام مرحله پیش تولید صفر سریال الف ویژه حضرت معصومه (س)  داد و گفت: آرت بوک فاخری در این مرحله تهیه و تدوین شده است که نقشه راهی برای پیش تولید و تولید این اثر را ترسیم و روایت نموده است همچنین برای اولین بار در صنعت فیلمسازی کشورمان از هوش مصنوعی در طراحی و اجرای این پروژه نیز بهره گرفته ایم که نتایج استفاده از آن در تولید این اثر فاخر مشهود و ملموس خواهد بود.

وی در ادامه افزود: تیم تولید سریال با توجه به اتمام مرحله پیش تولید صفر به محض آماده شدن شرایط از سوی سازمان صدا و سیما و سیما فیلم آمادگی کامل جهت شروع پیش تولید نهایی و همچین تولید این‌ اثر فاخر را دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار