رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

پوستر مجموعه مستند «این یک اعتراض است» به کارگردانی مهدی محمودی همزمان با به نیمه رسیدن پخش منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، همزمان با سالروز دوم خرداد و به نیمه رسیدن پخش مجموعه مستند ۶ قسمتی «این یک اعتراض است» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی محمودی، از پوستر […]

پوستر مجموعه مستند «این یک اعتراض است» به کارگردانی مهدی محمودی همزمان با به نیمه رسیدن پخش منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، همزمان با سالروز دوم خرداد و به نیمه رسیدن پخش مجموعه مستند ۶ قسمتی «این یک اعتراض است» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی محمودی، از پوستر این اثر با طرحی از محمد رازقی رونمایی شد.این اثر با اهتمام ویژه به نقش و فعالیت جنبش‌های دانشجویی، اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور پس از انقلاب را با نگاهی ویژه به دوره دولت سیدمحمد خاتمی بررسی می‌کند.

انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران روز ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی غیرمنتظره سیدمحمد خاتمی منجر شد، آغازگر دورانی است که به دولت اصلاحات و دوم خرداد معروف است و از سوی اصلاح‌طلبان با عنوان حماسه دوم خرداد شناخته می‌شود.

مجموعه مستند «این یک اعتراض است» که محصول شبکه مستند، مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است، هرشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۰۱:۰۰ و ۱۵:۰۰ است.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار