رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دومین نشست تخصصی سینما و آموزش با عنوان «نمایش و نقد فیلم مستند آلاله» برگزار می شود در راستای برگزاری سلسله نشست های تخصصی «سینما و آموزش» با طراحی و دبیری مهبود مهرنوش، پژوهشگر و مدرس سینما، دومین نشست این برنامه با عنوان «نمایش و نقد فیلم مستند آلاله» روز دوشنبه، ۸ خردادماه جاری در […]

دومین نشست تخصصی سینما و آموزش با عنوان «نمایش و نقد فیلم مستند آلاله» برگزار می شود

در راستای برگزاری سلسله نشست های تخصصی «سینما و آموزش» با طراحی و دبیری مهبود مهرنوش، پژوهشگر و مدرس سینما، دومین نشست این برنامه با عنوان «نمایش و نقد فیلم مستند آلاله» روز دوشنبه، ۸ خردادماه جاری در سالن اجتماعات آکادمی هنر دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.
در این نشست، فیلم مستند آلاله با حضور فرشاد اکتسابی، کارگردان فیلم برای دانشجویان و دوستداران سینما به نمایش در می آید و پس از آن عزیزالله حاجی مشهدی، مترجم و منتقد سینما با رویکردی جامعه شناسانه به نقد هرمنوتیک اثر می پردازد.
این نشست، دوشنبه ۸ خردادماه ساعت ۱۶ در واحد ۴ ( آکادمی هنر) دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود و ورود برای عموم دانشجویان و دوستداران سینما آزاد و رایگان است.
گفتنی است نخستین نشست تخصصی سینما و آموزش، با عنوان «ایده در سینمای مستند» به  طراحی و دبیری مهبود مهرنوش در  ادیبهشت ماه سالجاری در واحد ۴ دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان و دوستداران سینما قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار