رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سریال «آتش و باد» محصول مرکز سیما فیلم به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان در ۵۸ قسمت ساخته شده است که این شب ها از شبکه سه سیما روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، تا به حال ۵۴ قسمت از سریال «آتش و باد» از […]

سریال «آتش و باد» محصول مرکز سیما فیلم به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان در ۵۸ قسمت ساخته شده است که این شب ها از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، تا به حال ۵۴ قسمت از سریال «آتش و باد» از شبکه سه پخش شده و در این مدت مخاطبان با شرایط دشوار مردم ایلات و عشایر فارس در زمان قاجار، چگونگی آغاز و ادامه پیدا کردن جریان مشروطه و ظلم خان ها بر مردم آشنا شده اند.همچنین با حضور شخصیتی به نام نوئل که گماشته انگلیسی ها است، چگونگی نفوذ این کشور در ایران و تصاحب چاه های نفت کشور توسط بیگانگان نیز به تصویر کشیده شده است.

«آتش و باد» روایتی در دل تاریخ است که عشق، آتش خشم را شعله ور می کند. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و همزمان پرداخت‌هایی به فراز و فرودهای تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌ میرزایی، مهران نائل از بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است امشب قسمت ۵۴ ام از این سریال ۵۸ قسمتی پخش می شود و تنها ۴ قسمت از آن باقی مانده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار