رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه هفت اقلیم یکشنبه (۷خردادماه۱۴۰۲) به نقش و اهمیت رادیو در آغاز ورود به ایران از منظر فرهنگی و اجتماعی با توجه به تحولات سیاسی و فرهنگی ایران می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رویداد‌ها و مسائل حوزه‌های سینما، تئاتر، هنر‌های تجسمی، کتاب و کتابخوانی و سواد رسانه‌ای در […]

برنامه هفت اقلیم یکشنبه (۷خردادماه۱۴۰۲) به نقش و اهمیت رادیو در آغاز ورود به ایران از منظر فرهنگی و اجتماعی با توجه به تحولات سیاسی و فرهنگی ایران می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رویداد‌ها و مسائل حوزه‌های سینما، تئاتر، هنر‌های تجسمی، کتاب و کتابخوانی و سواد رسانه‌ای در برنامه «هفت اقلیم» رادیو فرهنگ بررسی و تبیین می‌شود. ️در بخش نخست برنامه با عنوان “مشق رادیو” در خصوص موضوع نقش و اهمیت رادیو در آغاز ورود به ایران از منظر فرهنگی و اجتماعی با توجه به تحولات سیاسی و فرهنگی ایران با دکتر حسن خجسته عضو هیئت علمی دانشکده تولید دانشگاه صداوسیما و معاون اسبق صدای رسانه ملی و علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیما گفتگو می‌شود.
در بخشی با عنوان “کوک هشتم” کمیته موسیقی رادیو در زمان تاسیس رادیو در سال ۱۳۱۹ با محوریت رییس کمیته موسیقی علی نقی وزیری معرفی می‌شود و در ادامه ️گفتگویی با کارشناسان با عنوان” گنجینگان رادیو ” در برنامه تدارک دیده شده که در این بخش با استاد امیر نوری از پیشکسوتان رادیودرباره اولین تجربه‌های مردم از شنیدن رادیو ، نخستین تجربه ایشان از شنیدن اجرا و گویندگی برنامه‌های رادیویی و نقش رادیو در ارتباط با مردم گپ و گفتی انجام می‌شود.
️ بخش پایانی برنامه گزارشی از معرفی برنامه‌های شاخص رادیو با عنوان “از رادیو چه خبر؟” است که در این بخش برنامه خاطره انگیز “فرهنگ مردم”،مصاحبه با گویندگان و عوامل این برنامه پخش می‌شود که در دو قسمت تهیه شده و امروز قسمت اول آن پخش می‌شود.

هفت اقلیم از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ یکشنبه‌ها به تهیه کنندگی سعید فرح آبادی ساعت ۱۸:۱۵ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار