رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

شبکه جهانی جام جم ویژه برنامه های خود را در مناسبت های نیمه خرداد، اعلام کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، ویژه برنامه های «رخ خورشید»، «روایت رهبری»، «احیاگر قرآن»، «آن سوی داستان»، «میراث»، «کنکاش» و گلچینی از برترین فیلم […]

شبکه جهانی جام جم ویژه برنامه های خود را در مناسبت های نیمه خرداد، اعلام کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، ویژه برنامه های «رخ خورشید»، «روایت رهبری»، «احیاگر قرآن»، «آن سوی داستان»، «میراث»، «کنکاش» و گلچینی از برترین فیلم های سینمایی از شبکه جام جم پخش می شود.برنامه «رخ خورشید» در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، به صورت mc، با اجرای آقای سیدهاشم کمال زاده و به تهیه کنندگی علی سردرودیان، از ساعت ۱۰ تا ۱۶:۳۰ به روی آنتن جام جم خواهد رفت.

مستند «روایت رهبری» شامل تصاویر، فیلم های دیده نشده و گفتگو های ویژه از ماجرای انتخاب شدن حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان جانشین امام خمینی (ره) می باشد، علاقمندان می تواند در سه بخش این مجموعه را مشاهده کنند، قسمت اول ۱۳ خرداد ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه به وقت تهران، قسمت دوم ۱۴ خرداد ماه ساعت ۲ بامداد به وقت تهران و قسمت سوم ۱۴ خرداد ماه ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه به وقت تهران از جام جم ۱ پخش می شود.

«احیاگر قرآن» در روز ۱۴ خرداد ماه ساعت ۲۳ به وقت تهران از جام جم پخش می شود.

«میراث» در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران از جام جم خواهد شد.

همچنین دو بخش از مجموعه «آن سوی داستان» تقدیم بینندگان می شود که قسمت اول با عنوان نوفل لوشاتو در ۱۳ خرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران، و بخش دوم در ۱۵ خرداد ماه ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه به وقت تهران پخش می شود .

شبکه جهانی جام جم در ۱۴ خرداد ماه انیمیشن «پا به پای آفتاب» را برای بینندگان نوجوان خود مهیا کرده که ساعت ۱۲ به وقت تهران پخش خواهد شد.

ضمنا فیلم های سینمایی «بیست و چهار»، ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ ، «مهمان حبیب خداست» ۱۴ خرداد ماه ساعت ۰۶:۴۵، «مردی شبیه باران» ۱۴ خرداد ماه ساعت ۰۸:۴۰، «ملاقات در مدار بسته» ۱۴ خرداد ماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد، «مثل یک پدر» ۱۵ خرداد ساعت ۰۶:۴۵، «سرآغاز یک نهضت» ۱۵ خرداد ماه ساعت ۰۸:۴۰، «مدرسه فیضیه» ۱۵ خرداد ماه ساعت ۱۲:۳۰ پخش می شود.

گفتنی است که برنامه «کنکاش» هم به صورت ویژه با موضوع “جایگاه امام راحل نزد مردم ایران، نقش ایشان در احیای دین اسلام در جهان و توجه به شخصیت رهبر انقلاب در سال های بعد از رحلت امام” برای علاقمندان برنامه های سیاسی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

در نهایت ارتباط مستقیم با حرم مطهر امام راحل و پخش سخنرانی و مصاحبه های مردمی در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه از مهمترین برنامه های است که برای بینندگان جام جم پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار