رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 13:07
  • کد خبر : 123537
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «نیست‌» شدن در عمارت نوفل‌ لوشاتو

نمایش «نیست» از هجدهم خردادماه در پلتفرم عمارت نوفل‌ لوشاتو روی صحنه می‌رود. نمایش «نیست» به نویسندگی و کارگردانی مهرا…[نیست] (مهران عشریه) و تهیه‌کنندگی پوریا موثق از هجدهم خرداد ماه در پلتفرم عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود. نویسنده و کارگردان این نمایش، در راستای ساختار، محتوا و نام این اثر، تصمیم به نیست‌شدن اسم خود […]

نمایش «نیست» از هجدهم خردادماه در پلتفرم عمارت نوفل‌ لوشاتو روی صحنه می‌رود.

نمایش «نیست» به نویسندگی و کارگردانی مهرا…[نیست] (مهران عشریه) و تهیه‌کنندگی پوریا موثق از هجدهم خرداد ماه در پلتفرم عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود. نویسنده و کارگردان این نمایش، در راستای ساختار، محتوا و نام این اثر، تصمیم به نیست‌شدن اسم خود گرفته است.

سمیرا زائری، سونیا سرلک و پویا عربگری در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از پوستر نمایش «نیست» به ۲ زبان فارسی و ایتالیایی رونمایی شده است. طراح پوستر و بروشورِ این اجرای تئاتری سید مهدی موسوی‌تبار است و در خلاصه اثر آمده است: «سابینا درصدد ایجاد تغییراتی در خانه است. کرگدنی از پشت پنجره می‌گذرد. همه‌چیز نیست می‌شود.»

دیگر عوامل این اثر عبارتند از مشاوران کارگردان: پریسا نوروزی، پویا فرخنده کلام قدیم، طراح صحنه و نور: علیرضا بخشی استوار، طراح حرکت: سید میثم قاسمی‌نژاد، طراح لباس: غزاله قدیمی، عکاس: ماهرخ فرتوش، ویدیومپینگ: شروین عقیلی، اجرای ویدیومپ: مه‌تا لطیفی، انتخاب موسیقی: جهان

این نمایش از هجدهم خرداد تا ششم تیر هر روز به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۹:۱۵ به مدت شصت دقیقه در پلتفرم عمارت نوفل‌لوشاتو به نشانیِ تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸، عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار