رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شبکه یک سیما در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین پانزده خرداد ویژه برنامه هایی را روی آنتن می برد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، همزمان با فرارسیدن سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ویژه برنامه «ایران امروز» در دو قسمت روی آنتن […]

شبکه یک سیما در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین پانزده خرداد ویژه برنامه هایی را روی آنتن می برد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، همزمان با فرارسیدن سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ویژه برنامه «ایران امروز» در دو قسمت روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

این برنامه از ساعت۹:۳۰ صبح ۱۴ خردادماه روی آنتن می رود و شامل بخش های مختلف از جمله نمایش تصاویر و روایت های کمتر دیده و شنیده شده از امام خمینی (ره ) و پخش بیانات مقام معظم رهبری می‌شود.

«ایران امروز» یکشنبه و دوشنبه در بخش های متعددی ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳، ۱۵:۱۵، ۱۷:۳۰ و ۱۹ روی آنتن شبکه یک می رود.

همچنین برنامه «جماران» پیرامون بازخوانی و سیره حضرت امام خمینی (ره) از شنبه ۱۳ خرداد تا چهارشنبه هرشب ساعت ۲۰ با اجرای دکتر حبیب رحیم پورازغدی با مهمانان برجسته کشوری پخش خواهد شد.

گفتنی است «جماران» بعد از این هفته نیز سه شنبه ها در همین ساعت روانه آنتن شبکه یک خواهد شد.

ویژه برنامه «کلمه»، یادنامه امام خمینی (ره) است که با فضای عرفانی و اخلاقی بنیانگذار کبیر انقلاب شنبه و دوشنبه ساعت ۲۳ با اجرای وحید یامین پور پخش خواهد شد.

مهمان روز شنبه برنامه کلمه آیت الله دکتر رضا رمضانی گیلانی خواهد بود.

مستند «روایت رهبری» نیز در این شب ها ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه یک پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار