رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پخش دوبله اختصاصی فیلم «ترک خورده» از ۱۳خرداد در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. این فیلم گونه (ژانر) وحشت، محصول تایلند است و توانسته نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. فیلم ترک خورده (Cracked) به کارگردانی سوراپانگ پلونسانگ در سال ۲۰۲۲ ساخته شده و تماشای آن برای علاقمندان ژانر وحشت برابر با یک ساعت‌ونیم تجربه ترس […]

پخش دوبله اختصاصی فیلم «ترک خورده» از ۱۳خرداد در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. این فیلم گونه (ژانر) وحشت، محصول تایلند است و توانسته نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند.

فیلم ترک خورده (Cracked) به کارگردانی سوراپانگ پلونسانگ در سال ۲۰۲۲ ساخته شده و تماشای آن برای علاقمندان ژانر وحشت برابر با یک ساعت‌ونیم تجربه ترس و دلهره است.
ماجرای فیلم ترک خورده از این قرار است که راجو یک تابلوی نقاشی را از پدر مرحومش به ارث می‌برد و کسی را استخدام می‌کند تا تابلو را تعمیر کند؛ اما هیچ یک از آن دو نمی‌دانند که این اثر گرانبها، قصه‌ای پیچیده دارد و ترس و وحشتی کم‌نظیر را برای آنها رقم می‌زند.

فیلم ترک خورده به مدیریت حسام صادقی نیکو و صدابرداری مهدی اداوی و ترجمه‌ای از حانیه حسن آبادی منتشر می‌شود.

اعظم حبیبی، مهبد قناعت پیشه، حسام صادقی نیکو، شیدا زینی، آرشیا آروین، مریم خلقتی و جوانه برهانی در کنار سعید مقدم منش گویندگان این فیلم هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار