رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May

برنامه «مثبت کام شیرین» با حضور دکتر اسماعیل سعدی‌پور برای پاسخ به سؤالات مخاطبان سه‌شنبه این هفته روی آنتن شبکه دو می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «کام شیرین»، روز گذشته با محوریت مهارت‌های ارتباط مؤثر و کارآمد با همسر، روی آنتن رفت. امروز در برنامه «مثبت کام شیرین» […]

برنامه «مثبت کام شیرین» با حضور دکتر اسماعیل سعدی‌پور برای پاسخ به سؤالات مخاطبان سه‌شنبه این هفته روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «کام شیرین»، روز گذشته با محوریت مهارت‌های ارتباط مؤثر و کارآمد با همسر، روی آنتن رفت. امروز در برنامه «مثبت کام شیرین» دکتر اسماعیل سعدی‌پور به سؤالات مخاطبان پیرامون این مسئله و سایر موضوعات مربوط به روابط میان زوجین پاسخ خواهد داد.کافه هفت ساله‌ها از دیگر آیتم‌های این برنامه است که به تجربه زوج ها درباره مسائل گوناگون بعد از هفت سال زندگی مشترک اختصاص دارد.
در بخش باشگاه مخاطبان هم کتاب و فیلم‌های مرتبط با موضوع معرفی می‌شوند همچنین به پیامک‌های پر تکرار مخاطبان هم اشاره خواهد شد.
مخاطبان این برنامه می‌توانند سؤال، انتقاد و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۳۰۰۰۰۲۱۷ با سازندگان این برنامه در میان بگذارند.
برنامه مخاطبان کام شیرین می‌توانند سوال، انتقاد و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۳۰۰۰۰۲۱۷ با سازندگان این برنامه در میان بگذارند.
برنامه «مثبت کام شیرین» به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی، سه‌شنبه ۱۳ تیر حوالی ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن صبح روز بعد ساعت‌ ۱۰:۵۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار