رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May

مجید حریری رییس اتاق بازرگانی ایران و چین میهمان برنامه «فرصت» می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در بخش گفت و گو با نام “پروژه” به فرصت های سرمایه گذاری به وجود امده توسط اجلاس شانگهای برای بخش خصوصی کشور و در حوزه های سرمایه گذاری خارجی و توسعه […]

مجید حریری رییس اتاق بازرگانی ایران و چین میهمان برنامه «فرصت» می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در بخش گفت و گو با نام “پروژه” به فرصت های سرمایه گذاری به وجود امده توسط اجلاس شانگهای برای بخش خصوصی کشور و در حوزه های سرمایه گذاری خارجی و توسعه کسب و کار های داخلی با حضور مجید حریری رییس اتاق بازرگانی ایران و چین بررسی می شود.در بخش گزارش پروژه با کارشناسان و مدیران صنعت فولاد؛ فرصت های سرمایه گذاری در این بخش بررسی می شود.
در بخش حجره، کسب و کارهای نوین با حضور دکتر مسلم خانی استاد دانشگاه و مشاور سابق وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تحلیل می شود.
در بخش افق، فرصت های سرمایه گزاری بین ایران و اعضایی سازمان همکاری های شانگهای رو با توجه به عضویت مهم ایران در این اجلاس بررسی خواهد شد.
در بخش دانش بنیان برنامه یک نواوری صنعتی و در میز اقتصاد خبر های مهمی از رشد سرمایه گذاری در کشور رو در هفته ای که گذشت مرور می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار