رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

سریال ۲۴ قسمتی و پربازیگر «محرمانه» در ژانر جنایی ـ علمی تولید مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی به زودی به آنتن شبکه سه می‌رسد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «محرمانه» به تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی، کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه در بستر داستانی، روایتی واقعی […]

سریال ۲۴ قسمتی و پربازیگر «محرمانه» در ژانر جنایی ـ علمی تولید مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی به زودی به آنتن شبکه سه می‌رسد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «محرمانه» به تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی، کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه در بستر داستانی، روایتی واقعی است از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی که توطئه مغرضانه دشمن را در بر دارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ شوند…در سریال «محرمانه» بازیگران زیادی به ایفای نقش می پردازند. بازیگرانی همچون لاله اسکندری، علیرام نورایی، نسیم ادبی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، ایرج نوذری، رحیم نوروزی، رضا توکلی، رویا میرعلمی، کمند امیرسلیمانی و… و نیز جمعی از بازیگران ترکیه، هلند و آفریقایی ایفای نقش می‌کنند.
جزییات بیشتری از این سریال در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار