رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May

شبکه نمایش سیما در سالگرد درگذشت حسین پناهی بازیگر سینما و تلویزیون، فیلم «در مسیر تند باد» را به بینندگان خود هدیه می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،فیلم سینمایی «در مسیر تند باد» به کارگردانی مسعود جعفری جورانی شنبه ۱۴ مرداد ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می شود.در این […]

شبکه نمایش سیما در سالگرد درگذشت حسین پناهی بازیگر سینما و تلویزیون، فیلم «در مسیر تند باد» را به بینندگان خود هدیه می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،فیلم سینمایی «در مسیر تند باد» به کارگردانی مسعود جعفری جورانی شنبه ۱۴ مرداد ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می شود.در این فیلم عزت الله انتظامی، مجید مظفری، شهلا ریاحی، فردوس کاویانی، اصغر همت، فرزانه کابلی، حمید جبلی، حسین پناهی، فریبا کوثری، منوچهر آذری، مهوش صبرکن و عطاءالله زاهد به هنرمندی پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در بحبوحه ی جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط ارتش متفقین دکتر راستان برای مداوای شوهر خواهر خود به ایل قشقایی می رود. در آن جا با امیر هوشنگ، از بزرگان ایل و یاغی گری های قباد و دسته اش آشنا می شود. او به شیراز باز می گردد.تا اینکه…

مرحوم حسین پناهی، هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۶ شهریور ۱۳۳۵  بود که ۱۴ مرداد ۱۳۸۳  در سن ۴۷ سالگی در اثر سکته قلبی درگذشت.

فیلم سینمایی «در مسیر تندباد» شنبه شب ساعت ۱۹ پخش می شود و بازپخش آن یکشنبه ساعت های ۸ و ۱۳ظهر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار