رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

معاون سیما سازمان صدا وسیما گفت: «عاشورا» نسخه‌ِ سریالی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» از جمعه در شبکه یک پخش می‌شود. محسن برمهانی (شنبه ۲۱ مردادماه) در آیین تجلیل از خبرنگاران اعلام کرد:سریال عاشورا از جمعه ۲۷ مردادماه در شبکه یک سیما پخش می‌شود. معاون سیما صدا و سیما توضیح داد: برنامه ریزی شده سریال عاشورا به جای سریال سوران جمعه‌ها […]

معاون سیما سازمان صدا وسیما گفت: «عاشورا» نسخه‌ِ سریالی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» از جمعه در شبکه یک پخش می‌شود.

محسن برمهانی (شنبه ۲۱ مردادماه) در آیین تجلیل از خبرنگاران اعلام کرد:سریال عاشورا از جمعه ۲۷ مردادماه در شبکه یک سیما پخش می‌شود.

معاون سیما صدا و سیما توضیح داد: برنامه ریزی شده سریال عاشورا به جای سریال سوران جمعه‌ها به صورت هفتگی تا هفته دفاع مقدس پخش شود.

مینی سریال عاشورا به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی فر روایت زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری و یادی از حماسه سازان لشکر ۳۱ عاشورا است

سریال «عاشورا» که پژوهش آن را نیز فارِس باقری بر عهده داشته است، پیش از این نسخه‌ای سینمایی از آن توسط کارگردان و فرهاد امینی با نام موقعیت مهدی در جشنواره فجر آماده شد و پس از حضور در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر و کسب پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم در سینماها اکران شد.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار