رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم کوتاه «مزون‌کار» (Sales Woman) به کارگردانی سجاد قراگزلو و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی در چهارمین حضور بین‌المللی خود ، نامزد جایزه بهترین فیلم جشنواره « love » ایالت متحده شد. حسین مهری، بازیگر نقش اصلی فیلم که با گریم و ظاهری کاملاً متفاوت به ایفای […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم کوتاه «مزون‌کار» (Sales Woman) به کارگردانی سجاد قراگزلو و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی در چهارمین حضور بین‌المللی خود ، نامزد جایزه بهترین فیلم جشنواره « love » ایالت متحده شد.
حسین مهری، بازیگر نقش اصلی فیلم که با گریم و ظاهری کاملاً متفاوت به ایفای نقش پرداخته است ، مورد توجه بسیاری از منتقدین جشنواره شده است.
این فیلم پیش‌تر در جشنواره بین‌المللی Better World آلمان و در حضور فیلم‌های شاخص کشورهای مختلف به عنوان بهترین فیلم کوتاه برگزیده شده بود و به عنوان فیلم کوتاه منتخب در  جشنواره Kalakari Film Fest کشور هندوستان و جشنواره emberlight ایالت متحده آمریکا راه یافته است.
احسان کریمی و شیما افسری دیگر بازیگران اصلی این فیلم کوتاه هستند. «مزون‌کار» به نویسندگی سیامک کاشف‌آذر مضمونی اجتماعی و ملتهب دارد.
پخش این فیلم کوتاه بر عهده استودیو فیلم‌چی است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار