رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه 14 شهریور 1402 - 13:04
  • کد خبر : 130766
  • هنر
  • چاپ خبر : مجموعه پادکست «پناه» تقدیم عزاداران حسینی می‌شود

مجموعه پادکست‌ «پناه» کاری از شرکت فرهنگ فیلم تهران و کمیته اطلاع‌رسانی و فرهنگی ستاد اربعین سازمان تامین اجتماعی در موکب‌های عزاداری حسینی توزیع و پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، «پناه» عنوان ۳۰ قسمت‌ پادکست تولید شده توسط شرکت فرهنگی فیلم تهران و کمیته […]

مجموعه پادکست‌ «پناه» کاری از شرکت فرهنگ فیلم تهران و کمیته اطلاع‌رسانی و فرهنگی ستاد اربعین سازمان تامین اجتماعی در موکب‌های عزاداری حسینی توزیع و پخش می‌شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، «پناه» عنوان ۳۰ قسمت‌ پادکست تولید شده توسط شرکت فرهنگی فیلم تهران و کمیته اطلاع رسانی و فرهنگی ستاد اربعین سازمان تامین اجتماعی است که ۲۰ قسمت از آن همزمان با ایام اربعین حسینی در موکب‌های عزاداری از جمله موکب‌های سازمان تامین اجتماعی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
نویسندگی این مجموعه را علیرضا پورمشیر و سردبیری و کارگردانی آن را محمد نصرآبادی برعهده داشته‌اند. همچنین علیرضا پورمشیر و محمد نصر‌آبادی به عنوان گوینده در این مجموعه حضور داشته‌اند. محسن جلیلی نیز به عنوان آهنگساز و علیرضا یارقلی به عنوان کارشناس پزشکی در این پروژه همراهی کرده‌اند.
۱۰ قسمت از مجموعه پادکست «پناه» نیز که برگرفته از شعر «شکر خدا را که در پناه حسینم…عالم از این خوب‌تر پناه ندارد» تولید شده است نیز همزمان با دهه پایانی ماه عزاداری صفر رونمایی خواهد شد.
گفتنی است در رویکرد جدید شرکت فرهنگ فیلم تهران از شرکت‌های تابعه سازمان انتشارات علمی و فرهنگی است، فعالیت در حوزه چندرسانه‌ای و تولید محتواهای سمعی و بصری در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار