رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی روح الله حجازی به هجدهمین جشنواره Topanga در کالیفرنیا راه یافت. این رویداد سینمایی به عنوان یکی از ۲۵ جشنواره جالب فیلم در جهان از طرف نشریه Filmmaker Magazine معرفی شده است و ۱۹ الی ۲۲ اکتبر مصادف ۲۷ الی ۳۰ […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی روح الله حجازی به هجدهمین جشنواره Topanga در کالیفرنیا راه یافت.
این رویداد سینمایی به عنوان یکی از ۲۵ جشنواره جالب فیلم در جهان از طرف نشریه Filmmaker Magazine معرفی شده است و ۱۹ الی ۲۲ اکتبر مصادف ۲۷ الی ۳۰ مهرماه در کالیفرنیا آمریکا برگزار می شود.
رضا عطاران، سارا بهرامی و سیامک انصاری بازیگران اصلی این فیلم هستند. «روشن» پیشتر در جشنواره‌های یو ‌سی‌ ال‌ ای لس آنجلس و لِندوک سن‌پترزبورگ حضور داشته و برای چهارمین جشنواره نوستالژی در ایتالیا انتخب شده ،همچنین از دوازدهمین جشنواره Budem zhit در مسکو دو جایزه بهترین کارگردانی و جایزه بزرگ را دریافت کرده است و با نام بین المللی Bright house توسط کمپانی ماداکتو پیکچرز با مدیریت محمد توریوریان به جشنوارهای جهانی عرضه می‌شود.

فیلم روشن

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار