رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May

اعتصاب طولانی و دور از انتظار اتحادیه بازیگران آمریکا، نمایش عمومی فیلم جدید تام هاردی را هم به تعویق انداخته است. این فیلم درام «دوچرخه سوارها» نام دارد و توسط جف نیکولز کارگردانی شده است. به جز تام هاردی، آستین باتلر دیگر بازیگر اصلی این درام اجتماعی به حساب می‌آید. جودی کومر هم دیگر بازیگر […]

اعتصاب طولانی و دور از انتظار اتحادیه بازیگران آمریکا، نمایش عمومی فیلم جدید تام هاردی را هم به تعویق انداخته است.

این فیلم درام «دوچرخه سوارها» نام دارد و توسط جف نیکولز کارگردانی شده است. به جز تام هاردی، آستین باتلر دیگر بازیگر اصلی این درام اجتماعی به حساب می‌آید. جودی کومر هم دیگر بازیگر فیلم است. کمپانی والت دیزنی و تونتی سنچری فوکس که زیرمجموعه این کمپانی است، تهیه‌کنندگان اصلی «دوچرخه سوارها» هستند.

قرار بود این فیلم برای اول دسامبر راهی پرده سینماها شود و مدیران والت دیزنی طی چند ماه گذشته امیدوار بودند با پایان یافتن اعتصاب بازیگران، بتوانند آن را در همان زمان تعیین شده اکران عمومی کنند. اما با گذشت زمان مشخص شد این اعتصاب قرار نیست به این سرعت تمام شود و مدیران والت دیزنی باید زمان نمایش عمومی «دوچرخه سوارها» را تغییر دهند.

دلیل اصلی ممانعت تهیه‌کنندگان فیلم از تعویق زمان نمایش عمومی، امیدشان به موفقیت انتقادی آن در بین منتقدان و تماشاگران و نامزدی احتمالی آن در مراسم اسکار پیش رو بوده است. در حال حاضر، مدیران والت دیزنی صحبت از آن می‌کنند که «دوچرخه سوارها» برای روزهای پایانی سال جاری میلادی روانه پرده سینماها خواهد شد.

داستان این درام پرتنش اجتماعی درباره رشد و ترقی و اضمحلال یک باشگاه موفق موتور سواری خیالی در دهه شصت میلادی در میدوست است.  نمایش «دوچرخه سوارها» در جشنواره فیلم تلوراید با استقبال خوب منتقدان روبرو شد و آنها در کنار تحسین هنر کارگردانی و فیلمنامه آن، از بازی هاردی و باتلر تقدیر کرده و آن را مسحق دریافت جایزه دانستند.

اهل فن می‌گویند نمایش «دوچرخه سوارها» در روزهای پایانی سال جاری میلادی، می‌تواند به امکان موفقیت آن در مراسم اسکار سال آینده لطمات جدی بزند.

اعتصاب اتحادیه بازیگران هالیوود قبل از این نمایش عمومی تعدادی از محصولات پرسر و صدا هم چون «دون: بخش دوم» را نیز به تعویق انداخته است. تحلیلگران سینمایی با توجه به اوضاع پیش رو، بعید می‌دانند در آینده نزدیک اعتصاب بازیگران به پایان برسد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار