رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم کوتاه «فرشته» به نویسنده و کارگردان و تهیه کننده کوروش بهادری تاکنون در چهار جشنواره بین المللی شرکت و یک جایزه را از آن خود کرد. کوروش بهادری نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فیلم کوتاه «فرشته» در مصاحبه ای به شرح مختصر داستان فیلم […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم کوتاه «فرشته» به نویسنده و کارگردان و تهیه کننده کوروش بهادری تاکنون در چهار جشنواره بین المللی شرکت و یک جایزه را از آن خود کرد.

کوروش بهادری نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فیلم کوتاه «فرشته» در مصاحبه ای به شرح مختصر داستان فیلم خود پرداخت و افزود: در داستان این فیلم ۱۵ دقیقه ای دو مسیر برای شخصیت زن داستان قرار داده شده است که هر دو مسیر به قتل می انجامد.

وی از مشکلات تولید این فیلم سخن به میان آورد و افزود: یکی از اساسی ترین مشکل تولید فیلم، یا بهتر بگویم بیشتر فیلم ها نبود بودجه کافی است. نبود لوکیشن مورد نظر برای فیلم و مشکلاتی که مانع تولید فیلم می شود که کم نیستند.

بهادری در ادامه افزود: فیلم نامه را از مرداد ماه ۱۴۰۰ شروع به نوشتن کرده ام که در تاریخ مهرماه ۱۴۰۱ فیلم‌برداری را آغاز شد و بعد از هفت شبانه روز، فیلم‌برداری آن به پایان رسید. برای لوکیشن ها از شهر تهران و کردان کرج برای فیلمبرداری انتخاب شد.

وی درباره شرکت فیلم کوتاه فرشته در جشنواره ها گفت: در حال حاضر در ۱۵۰جشنواره بین المللی و داخلی ارسال کردیم و فعلاً از جشنواره فیلم آمریکا جایزه افتخاری بهترین فیلم کوتاه را کسب کرده ایم  و نتیجه بقیه جشنواره ها هنوز نتیجه مشخص نشده اند.

در این فیلم بازیگرانی همچون حمیدرضا محمد حسینی، کوروش بهادری، رهاناز کبیری، رویا شیخی، نازنین زهرا بطحانی به ایفای نقش می پردازند.

عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده وکارگردان و تهیه کننده: کوروش_بهادری، فیلم‌بردار: پوریا خطیبی کیا، صدابردار: محمدرضا کاویانی، دستیاران کارگردان: سمیرا رحمانی و محمد منافی، تدوین و طراح پوستر: یاسمن طباطبایی، دستیار فیلم‌بردار: محمد کوزهگر، طراح لباس: شقایق بابایی محیا سعدآباد، منشی صحنه: نیلوفر نجاتی، موسیقی متن: محمدرضا معتمدی، برنامه ریزی: اصغر نجف پور، روابط عمومی: صادق سیادت، پیام احمدی کاشانی، تدارکات: دانیال کمال پور و مهدی نصرین کامران

سینماخانه / خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار