رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

تولید دستگاه «تصفیه و ضدعفونی‌کننده هوا» ایرانی زیر ذره‌بین «نوآور» برنامه «نوآور» دوشنبه ۲۰ آذر خلاقیت یک بانوی مبتکر ایرانی را در تولید یک دستگاه ««تصفیه و ضدعفونی‌کننده هوا» مقابل دوربین این برنامه در شبکه تهران تماشایی می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ با توجه به حجم بالای آلودگی […]

تولید دستگاه «تصفیه و ضدعفونی‌کننده هوا» ایرانی زیر ذره‌بین «نوآور»

برنامه «نوآور» دوشنبه ۲۰ آذر خلاقیت یک بانوی مبتکر ایرانی را در تولید یک دستگاه ««تصفیه و ضدعفونی‌کننده هوا» مقابل دوربین این برنامه در شبکه تهران تماشایی می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ با توجه به حجم بالای آلودگی هوا به خصوص در کلان‌شهرها، استفاده از دستگاه تصفیه هوا دیگر یک کالای لوکس نیست و یک نیاز ضروری به شمار می‌رود. از این رو تولید داخلی این محصول ضمن بی‌نیاز کردن کشور از واردات نمونه‌های خارجی و همگانی‌تر شدن استفاده از این دستگاه؛ تا حد زیادی در مبحث سلامتی کسانی که در مناطق و شهرهای آلوده مانند تهران زندگی می کنند، تاثیرگذار است.

ایده این دستگاه «تصفیه و ضدعفونی‌کننده هوا» توسط بانوی خلاق خانم طباطبایی قمی مطرح شده که دارای نوآوری‌هایی است و توسط گروه طراحان صنعتی برنامه «نوآور» برای ورود به بازار آماده می‌شود.

در «نوآور» که نگاهی متفاوت به عرصه دانش‌بنیان‌ها دارد محصولاتی که طراحی نوآورانه‌ای دارند شناسایی شده و برای رقابت با سایر محصولات به ویژه‌های نمونه‌های خارجی آماده می‌شوند.

این برنامه کاریست از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی آرمین قاسم‌زاده و روایت ماهان راسخ که دوشنبه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار