رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

فیلم کوتاه «خروس» در جشنواره بین‌المللی Goldenshortfilm ایتالیا، دومین حضور جهانی‌اش را تجربه می‌کند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «خروس» به‌نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ژیلا محمدشاهی به جشنواره بین‌المللی Goldenshortfilm ایتالیا راه یافته و در بخش بهترین کارگردانان طلایی چهارم دسامبر اکران شد. «خروس» درباره پسربچه‌ای است […]

فیلم کوتاه «خروس» در جشنواره بین‌المللی Goldenshortfilm ایتالیا، دومین حضور جهانی‌اش را تجربه می‌کند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «خروس» به‌نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ژیلا محمدشاهی به جشنواره بین‌المللی Goldenshortfilm ایتالیا راه یافته و در بخش بهترین کارگردانان طلایی چهارم دسامبر اکران شد.

«خروس» درباره پسربچه‌ای است که فکر می‌کند مادرش می‌خواهد خروس او را بکشد؛ برای حراست از آن او را با خود به مدرسه می‌برد اما… .

این فیلم کوتاه پیش از این در جشنواره Cinemaking International Film حضور داشته و همچنین در برنامه سینمای کوتاه از شبکه ifilm پخش شده است.

شایان ذکر است پوستر این فیلم نیز به‌عنوان یکی از آثار برگزیده در وبینال Gallery of Contemporary Art لهستان به نمایش گذاشته شده بود.

جشنواره بین‌المللی Goldenshortfilm ایتالیا، ۲۳ دسامبر (۲ دی‌ماه) برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه همکاری داشته‌اند:

مدیرفیلم‌برداری: امیررضا دهنادی، دستیار اول تصویر: مسعود ذاکری، نور: امیرهوشنگ امیرشکاری، صدابردار: کامران مبشری، طراحی و ترکیب صدا: بهنیا یوسفی، طراحی لباس و صحنه: ژیلا محمدشاهی ، دستیار صحنه: اصغری، تدوین: امیررضا دهنادی، موسیقی: بهنیا یوسفی، طراح پوستر» ایزابل وای پچ و بازیگران: آرتین نورنصریان، هاجر اصغری و وجیهه عباسیان.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار