رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

اثر «تنها در خانه» با محوریت بازی «کاترین اوهارا» کمدین آمریکایی- کانادایی این هفته جمعه حوالی ساعت ۱۶:۳۰در برنامه کمدین شبکه تهران مرور خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» محصول ۱۹۹۰ در مورد درگیری یک پسربچه ۱۰ ساله با دو سارق نگون بخت و […]

اثر «تنها در خانه» با محوریت بازی «کاترین اوهارا» کمدین آمریکایی- کانادایی این هفته جمعه حوالی ساعت ۱۶:۳۰در برنامه کمدین شبکه تهران مرور خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» محصول ۱۹۹۰ در مورد درگیری یک پسربچه ۱۰ ساله با دو سارق نگون بخت و دست و پاچلفتی است که بعد از پخش به یک موفقیت تجاری بزرگ و نماد تعطیلات کریسمس تبدیل شد.کاترین اوهارا تا قبل از بازی در فیلم «تنها در خانه» بازیگری ناشناخته نبود و در فیلم های متعددی از جمله نقش‌آفرینی کرده بود. با این وجود بعد از بازی در این فیلم بود که نقش های زیادی را ایفا کرد.

«کمدین» با نگاهی به آثار طنزپردازان نامی جهان کاریست از گروه تامین برنامه شبکه تهران که جمعه ۱ دی حوالی ساعت ۱۶:۳۰ از این شبکه روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار