رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

فیلم «بچه راننده» به نویسندگی و کارگردانی ادگار رایت امروز از شبکه نمایش پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «بچه‌ راننده» محصول ۲۰۱۷ امروز یکشنبه ۳ دی ماه روی آنتن می رود.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پسر جوانی که با نام بیبی شناخته می‌شود زندگی عجیبی دارد. […]

فیلم «بچه راننده» به نویسندگی و کارگردانی ادگار رایت امروز از شبکه نمایش پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «بچه‌ راننده» محصول ۲۰۱۷ امروز یکشنبه ۳ دی ماه روی آنتن می رود.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پسر جوانی که با نام بیبی شناخته می‌شود زندگی عجیبی دارد. او راننده یک گروه خلافکار است که رهبری‌اش را فردی به نام داک بر عهده دارد. بیبی گذشته دردناکی داشته ‌است. او مدت زیادی است که برای گروه داک به عنوان راننده کار می‌کند تا بتواند بدهی خود را به او پرداخت کند، زیرا چندین سال پیش او یکی از ماشین‌های داک را دزدیده بود و داک که از مهارت او خوشش آمده بود تصمیم گرفت به جای کشتن وی، از مهارت بیبی برای پیش بردن اهدافش استفاده کند.
انسل الگورت، لیلی جیمز، جیمی فاکس و کوین اسپیسی از بازیگران این فیلم هستند. علاقه‌مندان به آثار پرماجرا می‌توانند «بچه راننده» را ساعت ۲۳ از شبکه نمایش تماشا کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار