رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

«سعید عبدوَلی» از قهرمانان فرنگی‌کار کشورمان چهارشنبه ۶ دی روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در بیست و سومین قسمت برنامه «مدار بسته»، سعید عبدوَلی با موضوع «بی‌انصافی» در برنامه حضور خواهد داشت.سعید عبدوَلی از قهرمانان فرنگی‌کار کشورمان است که مدال برنز المپیک ریو ۲۰۱۶، مدال […]

«سعید عبدوَلی» از قهرمانان فرنگی‌کار کشورمان چهارشنبه ۶ دی روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در بیست و سومین قسمت برنامه «مدار بسته»، سعید عبدوَلی با موضوع «بی‌انصافی» در برنامه حضور خواهد داشت.سعید عبدوَلی از قهرمانان فرنگی‌کار کشورمان است که مدال برنز المپیک ریو ۲۰۱۶، مدال طلای قهرمانی جوانان جهان و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ را کسب کرده‌ است. او در مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال ۲۰۱۱ در وزن ۶۶ کیلوگرم توانست نهمین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی را کسب کند و همچنین سهمیه ورود به بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ را نیز بدست آورد.

حسین رفیعی در استودیوی برنامه با این قهرمان ورزشی کشورمان درخصوص موضوع «بی‌انصافی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت. همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که بیست و سومین قسمت آن با حضور سعید عبدوَلی، چهارشنبه ۶ دی حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد در ساعات ۱:۳۰ و ۴:۱۵ بامداد و همچنین ۱۷:۴۵ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار