لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه در میان بازیکنان فوتبالی هستند که نتفلیکس در مستند «کاپیتان‌های جهان» صحبت‌هایی را با آن‌ها ترتیب داده است.

جام جهانی سال گذشته یکی از هیجان‌انگیزترین دوره‌های آن در تمام ادوار این مسابقات بود و همزمان نتفلیکس برداشت‌های خود را از این دوره از مسابقات در این مستند اختصاصی با نام «کاپیتان‌های جهان» با ما به اشتراک خواهد گذاشت.

این غول دنیای استریم و همچنین فیفا پلاس تهیه‌کنندگان اصلی این پروژه ۶ قسمتی هستند که از ۳۰ دسامبر عرضه شد؛ آن‌ها در این مستند سعی کرده‌اند تا اتفاقات پشت صحنه مسابقات جام جهانی که در نوامبر و دسامبر ۲۰۲۲ رخ داد را به نمایش بگذارند.

«کاپیتان‌های جهان» دنباله‌ای از سری مستند «کاپیتان‌ها»ست که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد؛ در مستند «کاپیتان‌ها» تلاش بازیکنان و مبارزه تیمی‌شان برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان که سال گذشته در قطر انجام شد، به تصویر کشیده شده است.

در این مستندی که روز جمعه منتشر شد، شاهد یک سری از ویدئو‌ها و مصاحبه‌های اختصاصی خواهیم بود. از میان برجسته‌ترین افرادی که نظرات خود را در مستند «کاپیتان‌های جهان» ارائه می‌دهند، می‌توان به افرادی نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، هری کین، گرت بیل و سیمون کیائر اشاره کرد.

در تریلر این مستند می‌بینیم که مسی رو به دوربین می‌گوید: «این جام جهانی است، و فوق‌العاده سخت است. ما با همه وجود مبارزه خواهیم کرد.»

در جای دیگری از این تریلر، کریس رونالدو باور خود را پنهان نکرده و می‌گوید: «همه آمده‌اند که ببرند.»

فینال جام جهانی در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ شاهد تقابل لیونل مسی با کیلیان امباپه بود که در آخر مسی با آرژانتین در ضربات پنالتی فرانسه را شکست دادند. مسی که هم‌اکنون در لیگ آمریکا در تیم فوتبال اینتر میامی توپ می‌زند، جایزه بهترین بازیکن جام را دریافت کرد.

نتفلیکس اخیراً مستند‌های ورزشی متعددی را شامل «بازیکن خط حمله» در اوایل ۲۰۲۳ منتشر کرده که تمرکز آن بر روی لیگ اِن‌اِف‌اِل بود و بازیکنان برجسته‌ای از این لیگ شامل پاتریک ماهومس، کرک کازینز و مارکوس ماریوتا در این مستند حضور یافتند. آن‌ها همچنین پیش از این مستندی در رابطه با مسابقات رانندگی فرمول ۱ با عنوان «فرمول ۱: بران تا زنده بمانی» ارائه داده بودند.

منبع: سوره سینما