رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

برنامه «جام آرزوها» روی آنتن شبکه نسیم رفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «جام آرزوها» به تهیه‌کنندگی مشترک پژمان ماندگاری و ابوالفضل اکبری، قرار است با محوریت محقق کردن آرزوی کودکان ایران، روی آنتن برود. جناب‌خان که چهره ورزشی و شناخته شده‌ای برای بچه‌ها دارد، تنها یکی از چهره‌هایی است […]

برنامه «جام آرزوها» روی آنتن شبکه نسیم رفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «جام آرزوها» به تهیه‌کنندگی مشترک پژمان ماندگاری و ابوالفضل اکبری، قرار است با محوریت محقق کردن آرزوی کودکان ایران، روی آنتن برود. جناب‌خان که چهره ورزشی و شناخته شده‌ای برای بچه‌ها دارد، تنها یکی از چهره‌هایی است که در «جام آرزوها» حضور دارد.قرار است چهره‌های دیگر – از بازیگران تا ستاره‌های فوتبال – از این برنامه و پویش حمایت کنند.

در برنامه «جام آرزوها»، یک‌سری گفت و گو‌ با ستاره‌های خاص در دل برنامه پخش می‌شود. بخشی از گفت‌و‌گو‌ها فوتبالی و بخش دیگر مربوط به برآورده کردن آرزوهاست.‌

در برنامه «جام آرزوها» با شگفتانه‌هایی که فکرش را هم نمی‌کردید، روبرو می شوید. از بازگشت جناب خان پس از ماه ها به تلویزیون و گفتگو با مایکل اوون تا اولین و شاید آخرین گفتگوی یحیی گل‌محمدی پس از ترک پرسپولیس.

همچنین در این برنامه گفتگوی اختصاصی با مایکل اوون، اسطوره فراموش نشدنی لیورپول، درباره ایران، لیورپول نیز به نمایش در می آید.

«جام آرزوها» از ۲۳ دی ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار