رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

«ماه‌ترین» امروز با حضور یک متخصص فلوشیپ ناباروری روی آنتن خواهد رفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجله تلویزیونی«ماه‌ترین» به موضوع «ناباروری» می پردازد.«ماه‌ترین» امروز با حضور خانم دکتر عارفی، فلوشیپ ناباروری و جراح و متخصص زنان ، به این سوال پاسخ خواهد که اساسا ناباروری چیست و پیرامون عوامل […]

«ماه‌ترین» امروز با حضور یک متخصص فلوشیپ ناباروری روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجله تلویزیونی«ماه‌ترین» به موضوع «ناباروری» می پردازد.«ماه‌ترین» امروز با حضور خانم دکتر عارفی، فلوشیپ ناباروری و جراح و متخصص زنان ، به این سوال پاسخ خواهد که اساسا ناباروری چیست و پیرامون عوامل ناباروری و راه های درمان آن گفتگو خواهد کرد.
«ماه‌ترین» عنوان مجله تخصصی حوزه زنان و بارداری می باشد که به تهیه کنندگی مرجان بیات و اجرای محیا اسناوندی هر روز ساعت ۱۴:۴۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
بنابراین گزارش، «ماه‌ترین» تولید گروه خانواده شبکه دو سیماست که با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در چهل قسمت سی دقیقه ای تهیه و پخش می شود.
این مجله پزشکی در طول هفته هر روز به صورت تخصصی به یک موضوع ویژه اختصاص دارد که بر این اساس:  شنبه‌ها روانشناسی بانوان باردار، یکشنبه ها نکات پزشکی، دوشنبه‌ها تغذیه، سه شنبه ها ناباروری و چهارشنبه ها  به موضوعات پس از زایمان می پردازد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار