رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

اکران آنلاین «قطع فوری» در تیوال به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌‌ای پروژه، اکران آنلاین فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی با توجه به استقبال خوب مخاطبان در تیوال تمدید شد. «قطع فوری» که به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین‌ فیلم‌های نمایش داده شده […]

اکران آنلاین «قطع فوری» در تیوال به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌‌ای پروژه، اکران آنلاین فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی با توجه به استقبال خوب مخاطبان در تیوال تمدید شد.

«قطع فوری» که به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین‌ فیلم‌های نمایش داده شده در سینماهای گروه هنروتجربه شناخته می‌شود، از ساعت ۲۱ هفدهم دی‌‌ماه به چرخه اکران آنلاین پیوست و این اکران به دلیل استقبال خوب مخاطبان تا نوروز ۱۴۰۳ به صورت اختصاصی در تیوال ادامه خواهد داشت.

این فیلم سینمایی از تولیدات مستقل گروه فیلمسازی بحرفیلم به شمار می‌رود که تاکنون در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی همچون داکا، چنای و زنان فیلمساز ترکیه مورد توجه بوده است.

سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی و روشنک عجمیان، با هنرمندی شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد حسینی، ساسان کریمی و آخرین نقش‌‌آفرینی علی انصاریان بازیگران قطع فوری هستند.

علاقه‌مندان می توانند با تهیه بلیت فقط از طریق پلتفرم تیوال به نشانی اینترنتی tiwall.com این فیلم را به صورت آنلاین و قانونی تماشا کنند.

ساخت تیزر: ارشیا باقری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار