رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • شنبه 12 اسفند 1402 - 12:40
  • کد خبر : 142873
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش«نور، صدا، کات» در پردیس شهرزاد به روی صحنه رفت

نمایش«نور، صدا، کات» در جشنواره پانیذی ها در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت نمایش« نور، صدا، کات» به نویسنده و کارگردانی فاطمه نصرتی در شب دوم جشنواره پانیذی در پردیس تئاتر شهر زاد به روی صحنه رفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای اثر، نمایش« نور، صدا، کات » […]

نمایش«نور، صدا، کات» در جشنواره پانیذی ها در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت

نمایش« نور، صدا، کات» به نویسنده و کارگردانی فاطمه نصرتی در شب دوم جشنواره پانیذی در پردیس تئاتر شهر زاد به روی صحنه رفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای اثر، نمایش« نور، صدا، کات » به نویسندگی و کارگردانی فاطمه نصرتی، تهیه کنندگی اشکان درویشی و مجری طرح آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ، رکسانا خلوتی در شب دوم جشنواره پانیذی ها در مورخ یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن سه پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت.

این جشنواره به همت آکادمی سینمایی پانیذ با مجری طرح رکسانا خلوتی و تهیه کنندگی اشکان درویشی در دومین شب این جشنواره با حضور چهار داور با تجربه تئاتر و سینما سیروس همتی، رامین پرچمی، مختار سائقی و سپهر صاعقی در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: بازیگر شدن تو اینجا مثل دو ماراتون میمونه، با این تفاوت که برنده این مسابقه از قبل مشخص شده!
در این نمایش بازیگرانی همچون دانیال ‌بوستانی، مهسا ‌پناهی، مهیار ‌تاجیکی، ایلیا ‌شیبانی، حلما صفایی جم، زهرا ‌عدالتی، ارینا قاسم زاده، آرتمیس قنبری، امیرعلی ‌کفراشیان، محمد نوریشاد، پرنیان هداوند خانی به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان:ایلیا ‌شیبانی،نیوشا ‌فلاحی،منشی صحنه:ساجده ‌باقری،مدیر صحنه:سارینا قاسم زاده، محمد نوریشاد،هنگ درام:ساجده ‌باقری،تنبک:سینا باقری،طراح تیزر و ساخت تیزر:فاطمه ‌نصرتی،ایلیا ‌شیبانی،طراح پوستر:ایلیا ‌شیبانی،عکاس:هورام قاسم خانی، آریان امدادی ،مشاور رسانه ای : سپیده شعبان،پیام احمدی کاشانی،عکاس جشنواره: پیام احمدی کاشنی

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال به نشانی اینترنتی https://www.tiwall.com/p/nour3 مراجعه کرده و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، پردیس تئاترشهرزاد مراجعه فرمایید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار