رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

فیلم‌های کوتاه «ساعت نظافت»، «چهلم»، «نارَس» و «امتحان» در چهارمین جلسه از فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه، با حضور سعید هاشم‌زاده اکران، تحلیل و نقد شدند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهارمین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با نمایش ۴ فیلم کوتاه ایرانی در […]

فیلم‌های کوتاه «ساعت نظافت»، «چهلم»، «نارَس» و «امتحان» در چهارمین جلسه از فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه، با حضور سعید هاشم‌زاده اکران، تحلیل و نقد شدند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهارمین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با نمایش ۴ فیلم کوتاه ایرانی در پردیس سینمایی بهمن برگزار شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «ساعت نظافت» به کارگردانی علی امیدی‌نژاد، «چهلم» به کارگردانی حامد قاسمی، «نارَس» به کارگردانی محسن پوریوسفیان و «امتحان» به کارگردانی سونیا حداد، به‌نمایش درآمدند.

سعید هاشم‌زاده، نویسنده و منتقد سینمای ایران، به‌ عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو نشست و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار