رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

جدیدترین قسمت از برنامه «بیا وسط» با عنوان «بررسی موضوع شغل و اهمیت داشتن آن در زندگی آینده» پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹ روانه آنتن شبکه دو خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن […]

جدیدترین قسمت از برنامه «بیا وسط» با عنوان «بررسی موضوع شغل و اهمیت داشتن آن در زندگی آینده» پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹ روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می پردازد. شرایط نامناسب شغلی، ممکن است فرد را دچار درگیری‌های ذهنی زیادی کند و گاهی بار این درگیری‌های ذهنی بر کیفیت زندگی مشترک اثر نامطلوب بگذارد.گفتنی‌ است این برنامه کاریست از گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار