رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

دوازدهمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی از استان گیلان، پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «ماهک فرجو» ساکن روستای «ارده» از توابع بخش […]

دوازدهمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی از استان گیلان، پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «ماهک فرجو» ساکن روستای «ارده» از توابع بخش «پره سر»، شهرستان «رضوانشهر» استان گیلان است که توانسته با توجه به ظرفیت ها و فضاهای موجود در زادگاهش در حیطه دوخت لباس محلی تالش، حصیربافی، گلدوزی روی سنجاق سر، ساخت عروسک «نورجان» و چوبدستی چوپانان و فضاهای موجود روستای محل زندگی اش و راه اندازی کسب و کار، علی رغم شکست‌های متعدد،  باعث ایجاد اشتغال‌زایی برای خود، خانواده اش و همچنین بیست نفر از مردم روستای خود و روستاهای اطراف شود. این بانوی هنرمند در حوزه عکاسی نیز فعالیت دارد و توانست با هنرش و به تصویر کشاندن زیبایی های بکر منطقه ، نقش به سزایی در جذب گردشگر و شناساندن روستای زیبای ارده داشته باشد.در این قسمت از مستند دکتر «عباس اهرابی» (مدیرکل کمیته امداد استان گیلان) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خانم فرجو، درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد، صحبت می‌کند.
هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.
مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که دوازدهمین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار