رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

مستند «نبرد اولین ها» با گویندگی ۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این اثر در گونه مستند حیات وحش محصول کانادا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تهران پخش شود.مدیر دوبله […]

مستند «نبرد اولین ها» با گویندگی ۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این اثر در گونه مستند حیات وحش محصول کانادا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تهران پخش شود.مدیر دوبله این مستند داود نماینده و صدابردار آن روژین جشن سده است. دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، مونا خجسته، شیرین روستایی، ابوالفضل شاه بهرامی، نسرین کوچک خانی و داود نماینده صداپیشه های این مستند بوده اند.

این مجموعه در ژانر حیات وحش ساخته شده و ترکیبی از مصاحبه و تصاویر گرافیکی و تصاویر حیات وحش است. مستند در مورد نبرد حیوانات برای به دست آوردن قلمرو و جفت برای تولید مثل است.

یک مجموعه مستند حیات وحش که از نظر کارگردانی و تدوین و صداگزاری قابل توجه است و همانند دیگر آثار موفق این ژانر، مخاطب را به دل حیات وحش می برد و از این رو می تواند برای دوستداران مستندهای حیات وحش جذابیت ویژه ای داشته باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار