رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

رئیس سازمان محیط زیست با ارسال نامه‌ای به رئیس رسانه ملی و نیز وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تولید و پخش سریال «نون‌ خ»‌ و سازندگان این سریال «نون خ» قدردانی کردند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در متن نامه علی سلاجقه خطاب به پیمان جبلی آمده […]

رئیس سازمان محیط زیست با ارسال نامه‌ای به رئیس رسانه ملی و نیز وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تولید و پخش سریال «نون‌ خ»‌ و سازندگان این سریال «نون خ» قدردانی کردند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در متن نامه علی سلاجقه خطاب به پیمان جبلی آمده است: «ارتقای دانش و سواد محیط زیستی جامعه از مهم‌ترین عوامل مشارکت مردمی در حفاظت محیط زیست بوده و زبان هنر، در این زمینه نقشی گویا، مهم و برجسته دارد.»وی در ادامه نوشته است: «متولیان امر نیز نظیر رسانه‌ملی، مطابق با سند ارتقای فرهنگ حفاظت محیط‌زیست، برای توانمندسازی عموم مردم و تبیین موضوعات محیط زیستی، تکالیفی خاص برعهده دارند که حسب تلاش‌های انجام شده، امروزه مطالبه‌گری عمومی در حوزه محیط‌زیست بسیار مشهود و فراگیر است و ادامه این مسیر برای بهره‌مندی از ظرفیت مردمی‌که در شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیز مورد تأکید قرار گرفته، بسیار حائز اهمیت است.»
رئیس سازمان محیط‌زیست در پایان با اعلام مراتب قدردانی خود از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه رئیس رسانه‌ ملی و همه عوامل ساخت سریال «نون ‌خ» ابراز امیدواری کرده سازمان صداوسیما با استمرار و تداوم این همکاری متقابل و خالصانه در مدیریت خردمندانه و بهره‌برداری پایدار از محیط‌زیست کشور ایفای نقش کرده و همواره اثربخش باشد.

همچنین وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سریال «نون خ» در ترویج صنایع دستی، مناطق گردشگری و آداب و رسوم مردم موفق بود.
عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال «نون خ» تشکر کنم. در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند. تصور من این است که اگر اینها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی موثر باشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار