رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 16 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» که به زندگی و سیره مبارزاتی احمد جبرئیل دبیرکل فقید جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، می‌پردازد، از شبکه مستند سیما پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت برای نخستین بار […]

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» که به زندگی و سیره مبارزاتی احمد جبرئیل دبیرکل فقید جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، می‌پردازد، از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت برای نخستین بار از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۵:۳۰ خواهد بود.احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود. او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بارها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار