رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 16 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح ‌الله حجازی در چهارمین حضور بین المللی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره DIE SERIALE در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد. این رویداد قدیمی‌ترین جشنواره آلمان است که به سریال های مستقل اختصاص دارد […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح ‌الله حجازی در چهارمین حضور بین المللی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره DIE SERIALE در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد.
این رویداد قدیمی‌ترین جشنواره آلمان است که به سریال های مستقل اختصاص دارد و ۲۹ می الی ۳ ژوئن ۲۰۲۴ در گیسن آلمان برگزار خواهد شد. «نوبت لیلی» پیش از این از جوایزه British Awards در انگلستان، موفق به دریافت جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری شده است و در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره skiptown در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.
سریال «نوبت لیلی» محصول اختصاصی نماوا بوده که توسط کمپانی ماداکتو پیکچرز با مدیریت محمد توریوریان به جشنوارهای جهانی عرضه می‌شود.
سرپرست نویسندگان مهدی شیرزاد و تیم نویسندگان: مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار