رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 29 May

چهاردهمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان خراسان رضوی، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این قسمت از برنامه «کار خونه» ‌روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «بتول انوری» از شهر «کاشمر» استان […]

چهاردهمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان خراسان رضوی، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این قسمت از برنامه «کار خونه» ‌روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «بتول انوری» از شهر «کاشمر» استان خراسان رضوی است، که کارآفرین در حیطه انواع سوزن دوزی اقوام ایرانی مانند (بخارا دوزی، سوزن دوزی بلوچ،رشتی دوزی، پته دوزی، سرت بافی یا پارچه بافی و خامه دوزی،….) و خیاطی است. این بانوی هنرمند و کارآفرین در تلاشی ستودنی هنرش را به بیش از هزار نفر آموزش و بیشتر از ده روستا را پوشش داده است.خانم انوری به عنوان راهبر شغلی توانسته با توجه به ظرفیت‌ها  و فضاهای موجود در شهرش و روستاهای اطراف  محل زندگیش و راه اندازی کسب و کار، علی رغم شکست‌های متعددش،  باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود، خانواده اش و صد و بیست نفر از مردم منطقه شود.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگی به عنوان کسب و کارهایی که در جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می کنند. در این قسمت از مستند، «رضا سلم آبادی» مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی، ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خانم انوری، درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد، صحبت خواهند کرد.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که چهاردهمین قسمت آن پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار