رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

«مهارت های زندگی» هر روز ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه دو روی انتن می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه «مهارت های زندگی» بزرگترین مجموعه انیمیشن ایران است که در ۵۲۶ قسمت تولید شده است این مجموعه مناسب کودکان سن ۷ تا  ۱۴ سال است.این سریال جذاب به عنوان بهترین […]

«مهارت های زندگی» هر روز ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه دو روی انتن می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه «مهارت های زندگی» بزرگترین مجموعه انیمیشن ایران است که در ۵۲۶ قسمت تولید شده است این مجموعه مناسب کودکان سن ۷ تا  ۱۴ سال است.این سریال جذاب به عنوان بهترین و پربیننده ترین برنامه های کودکان و نوجوانان معرفی شده که توانسته تاثیرات مثبت زیادی بر روی تربیت کودکان و نحوه روابط آنها با دیگران بگذارد. همچنین خیلی از مراکز آموزش و پرورش در کشور، «مهارت‌های زندگی» را به عنوان یک مواد کمک درسی در مراکز آموزش و پرورش و کلاس ها نمایش داده و تدریس می کنند هدف از تولید این مجموعه، آموزش مهارت های مورد نیاز برای زندگی اجتماعی است.

هر قسمت از مجموعه درباره‌ی یک پیام مثبت مانند امانت‎‌داری، ترک عادات زشتی مثل مسخره‌کردن و تقلید رفتار دیگران است. شخصیت­‌های داستان در ابتدا یک رفتار اشتباه انجام می‌دهند. اما در نهایت با صحبت­‌ها و راهنمایی دیگران از کار­ اشتباه خود پشیمان می‌شوند و آن را جبران می­‌کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار