رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

رونمایی از پوستر «فقط برای من» همزمان با حضور در بخش Short Film Corner جشنواره کن به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «فقط برای من» به تهیه کنندگی امیر اسکندری و کارگردانی امیرحسین امینی یزدی در بخش غیررقابتی شورت کرنر جشنواره کن، حضور خواهد داشت؛ همزمان با این رویداد […]

رونمایی از پوستر «فقط برای من» همزمان با حضور در بخش Short Film Corner جشنواره کن
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «فقط برای من» به تهیه کنندگی امیر اسکندری و کارگردانی امیرحسین امینی یزدی در بخش غیررقابتی شورت کرنر جشنواره کن، حضور خواهد داشت؛ همزمان با این رویداد از پوستر فیلم نیز رونمایی شد.
شورت فیلم کرنر، یک رویداد فرعی است که توسط جشنواره کن به‌عنوان یک پاتوق برای فیلم‌سازان سازمان‌دهی شده و از سال ۲۰۰۴، به‌عنوان فضایی برای ارائه فیلم‌ها و برگزاری جلسات بحث و گفتگو، معرفی‌ شده است.
امیرحسین امینی یزدی، هنرجوی انجمن سینمای جوانان ایران و دانشجوی رشته تهیه‌کنندگی است و فیلم کوتاه «فقط برای من» اولین تجربه او در مقام کارگردانی است.
در خلاصه داستان «فقط برای من» آمده است: «خودت به این فیلم نگاه کن؛ اینو واسه خودش ساخته یا برای من؟!!»
وحید الهویی، نازنین کیوانی، مهدیه نساج در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و پخش بین‌الملل اثر، بر عهده وارکانا پروداکشنز، به مدیریت رهام رسولی است.

عکس: سمیه جعفری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار