رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

برنامه «میدون خراسون» با تهیه‌کنندگی ظریف در دهه کرامت با بهره‌گیری از چهره‌های شناخته‌شده موسیقی کشور از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۶ به روی آنتن افق سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دهه کرامت رضوی که بازه زمانی بین سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام هشتم […]

برنامه «میدون خراسون» با تهیه‌کنندگی ظریف در دهه کرامت با بهره‌گیری از چهره‌های شناخته‌شده موسیقی کشور از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۶ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دهه کرامت رضوی که بازه زمانی بین سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام هشتم شیعیان، امام‌رضا (ع) را دربرمی‌گیرد، نه‌فقط مهم‌ترین مناسبت برای اهالی مشهد و خراسان، بلکه برای همه هم‌وطنان در شهر‌های کشور است. ازاین‌روست که این روز‌ها بهانه‌ای شده است تا هرسال برنامه‌ریزان فرهنگی، هنری و اجتماعی رویداد‌های متعددی را در زمینه‌های مختلف برای برگزاری در این دهه تهیه و تدارک ببینند.همچنین بسیاری از هنرمندان تولیدات هنری‌شان را در این روز‌ها رونمایی می‌کنند و در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند. در تازه‌ترین این تولیدات، مجید ظریف هنرمند شناخته‌شده مشهدی، همراه با گروهی تقریبا کامل از همشهریانش ساخت یک برنامه تلویزیونی در حوزه موسیقی و شعر رضوی را کلید زده است.
برنامه «میدون خراسون» با تهیه‌کنندگی ظریف در دهه کرامت ازشبکه افق پخش خواهد شد و با بهره‌گیری از چهره‌های شناخته‌شده موسیقی کشور، درصدد است طیف وسیعی از مخاطبان جوان و میان‌سال را پای تلویزیون بکشاند.
برنامه «میدون خراسون» با حضور ستارگان موسیقی، از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۶ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار