رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 23 May

بازیگر مکزیکی در حال گفت‌وگو برای بازی در فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» است. به نقل از ورایتی، مانوئل گارسیا رولفو بازیگر «وکیل لینکلن» در حال مذاکره است تا در فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» برای یونیورسال پیکچرز جلوی دوربین برود. به این ترتیب گارسیا رولفو به اسکارلت جوهانسون و جاناتان بیلی در قسمت بعدی «دنیای ژوراسیک» […]

بازیگر مکزیکی در حال گفت‌وگو برای بازی در فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» است.

به نقل از ورایتی، مانوئل گارسیا رولفو بازیگر «وکیل لینکلن» در حال مذاکره است تا در فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» برای یونیورسال پیکچرز جلوی دوربین برود.

به این ترتیب گارسیا رولفو به اسکارلت جوهانسون و جاناتان بیلی در قسمت بعدی «دنیای ژوراسیک» که توسط گرت ادواردز سازنده «سرکش یک» کارگردانی خواهد شد، می‌پیوندد. دیوید کُپ، فیلمنامه‌نویس اصلی «پارک ژوراسیک» و «دنیای گمشده: پارک ژوراسیک» کار نوشتن فیلمنامه را برمبنای یک خط داستانی کاملاً جدید برعهده دارد.

این فیلم که قرار است توسط استیون اسپیلبرگ تهیه و تولید شود، ۲ جولای ۲۰۲۵ اکران می‌شود.

این مجموعه فیلم‌ها تاکنون بیش از ۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده و شامل ۶ فیلم است که فیلم اصلی اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۳ یعنی «پارک ژوراسیک» آغازگر آن بود. جدیدترین فیلم هم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» بود که سال ۲۰۲۲ اکران شد و در سراسر جهان بیش از یک میلیارد دلار فروخت.

گارسیا رولفو به زودی در فیلم اسپانیایی زبان «پدرو پارامو» اولین تجربه کارگردانی رودریگو پریتو فیلمبردار دیده خواهد شد. این فیلم با اقتباس از رمان مهم مکزیکی به همین نام نوشته خوان رولفو برای نتفلیکس ساخته شده است.

در تلویزیون هم گارسیا رولفو نقش اصلی شخصیت میکی هالر را در فصل سوم سریال «وکیل لینکلن» نتفلیکس ادامه می‌دهد. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «مردی به نام اوتو»، «۶ زیرزمینی»، «سیکاریو: روز سولدادو»، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» و «هفت دلاور» اشاره کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار